Google analytics Toestaan Niet toestaan

Over deze website

De afgelopen jaren hebben we ons mooie sportpark grondig gerenoveerd en toekomstbestendig gemaakt. Hierna was het in de zomerstop van 2021 de beurt aan onze website. Om uiteenlopende redenen hebben we ervoor gekozen om met VoetbalAssist in zee te gaan.

Een website van een voetbalvereniging als Oirschot Vooruit is nooit af. Het onderhouden van onze website is een dynamisch proces. Continue vinden mutaties plaats als uitslagen, wedstrijdverslagen, nieuwsberichten etc. We nodigen dan ook iedereen uit om input aan te leveren. Vooral foto's en filmpjes zijn van harte welkom: [email protected].

Met de nieuwe website zal later dit seizoen ook onze app worden gelanceerd. Met de app kunnen we 'direct messages' versturen. Bijvoorbeeld als wedstrijden of trainingen zijn afgelast, een einddatum wordt bereikt voor het aanmelden van een evenement, of als we belangrijk nieuws te melden hebben.

We wensen iedereen veel lees- en kijkplezier. En uiteraard komen we elkaar bij voorkeur vooral heel vaak tegen op ons sportpark!