Google analytics Toestaan Niet toestaan

Missie en Visie

(daar staan we voor)

Oirschot Vooruit stimuleert een positief voetbalklimaat waarbij prestatie, recreatie, plezier en respect leidende begrippen zijn voor alle (voetbal)activiteiten die georganiseerd worden door en voor alle (jeugd)leden, kader, betrokken ouders én vrijwilligers.

Visie (daar gaan we voor)

Oirschot Vooruit wil een zo breed mogelijke groep voetballiefhebbers een sociale, sportief uitdagende en goed georganiseerde thuisbasis bieden, waarin eenieder zich op zijn niveau en op zijn tempo kan en mag ontwikkelen. Oirschot Vooruit heeft ook een maatschappelijke functie en het voetbal vormt daarbij de bindende factor door het samenbrengen van mensen voor zowel jong als oud en is er dan ook op gericht om leden zich thuis te laten voelen en actief onderdeel gaan uitmaken van het verenigingsleven. Oirschot Vooruit heeft de sportieve ambitie om op verantwoorde wijze optimale prestaties te halen met haar selectieteams, waarbij doorstroom van talentvolle spelers naar het 1e elftal gestimuleerd wordt.

Kernwoorden (dit dragen we uit)

Zoals hierboven bij de visie al te lezen zijn er binnen Oirschot Vooruit een aantal kernwoorden te omschrijven die de cultuur van de club typeren. Hieronder de kernwoorden opgesomd:

Samen

Gemoedelijk

Georganiseerd

Vooruitstrevend

Verbinden

Dorpsclub

Vriendschappen

Gemotiveerd

Doelstelling

Alle leden de gelegenheid bieden om op recreatief- of prestatief niveau te voetballen en zich zo optimaal mogelijk te ontwikkelen. Het spelplezier staat voorop, wat plaats moet vinden in een veilig sportklimaat en met duidelijke normen en waarden zoals o.a. sportiviteit, respect en verantwoordelijkheid.

Beleidsplannen

Meer informatie over ons technisch beleidsplan is terug te lezen op ons 'Voetbalplein'.

En meer informatie over ons vrijwilligersbeleid vind je hier.

Beleidsplan ‘Normen en Waarden’ Voetbalvereniging Oirschot Vooruit.

Reglement sociale attenties en voordrachten.

En het scheidsrechterbeleidsplan vind je op deze pagina.