Afmelden als lid

Wil je stoppen met voetballen bij onze vereniging? Dat vinden wij uiteraard erg jammer. Je mag een mailtje sturen naar: [email protected]. Vermeld hierbij je naam, geboortedatum en elftal. Wij zorgen er dan voor dat je in onze ledenadministratie en bij de KNVB wordt uitgeschreven. We zouden het ook fijn vinden als je de reden van stoppen  erbij vermeldt. Deze informatie is voor ons erg waardevol.

LET OP: Afmelden als lid van Oirschot Vooruit voor een volgend seizoen dient vóór 15 juni te gebeuren. Is de afmelding niet op tijd gedaan dan blijft men contributie-plichtig voor het volgende seizoen.

Wil je betrokken blijven bij onze vereniging? Dan gaan we graag met je in gesprek om te kijken hoe we dit het beste kunnen invullen. Misschien past er een vrijwilligerstaak bij je. Je mag in dit laatste geval een mail sturen naar [email protected] en er wordt op korte termijn contact met je opgenomen. Vermeld naast je naam ook even je telefoonnummer.