Levensloop de Beerzen-Oirschot-Spoordonk 13 juni

3 april 2023 12:00

Bijgaand wat informatie rondom een sportief evenement dat in Oirschot wordt georganiseerd, leuk wellicht als teamuitje 😃 ook voor de jeugd.

Wordt u die stoere wandelaar, onmisbare vrijwilliger of op handen gedragen sponsor?

Op zaterdag 3 juni 2023 vindt er een wandelestafette plaats in het centrum in Oirschot. Gezellige kraampjes met ludiek aanbod, muziek schalt over het plein, maar vooral wordt in estafettevorm gewandeld door de straten van het centrum om geld in te zamelen voor Bijna Thuis Huis Oirschot en Running Team Oirschot. Saamhorigheid in een informele, gezellige sfeer. Het wandelparcours slingert door en om het centrum van Oirschot en het marktplein is het hart van LevensLoop met veel bedrijvigheid. Het wandelen vindt plaats van 12.00 tot 20.00 uur met aansluitend een gezellige afsluiting.

Zoals elke vrijwilligersorganisatie, is ook LevensLoop niets zonder vrijwilligers, deelnemers en sponsoren. Daarom dat wij als voetbalvereniging dit initatief steunen en onder de aandacht brengen. Wil je deel nemen aan dit spectaculaire evenement (als team of individueel) of wellicht als vrijwilliger of sponsor? Neem dan snel een kijkje op de website.

In het kort:
    Levensloop de Beerzen-Oirschot-Spoordonk