Google analytics Toestaan Niet toestaan

De STC stelt zich voor

11 maart 2024 8:00

De Senioren Technische Commissie (STC) houdt zich binnen onze vereniging bezig met de voetbaltechnische zaken voor onze volwassen leden (senioren). De zaken die hier onder vallen zijn o.a. het opstellen van het technisch beleid, het werven, aannemen, begeleiden en faciliteren van het kader voor onze selectieteams, het indelen en faciliteren van de senioren teams en het begeleiden van de leiders en trainers van de zogenaamde 'recreatieve senioren elftallen'.

Om de doorstroom van onze jeugdleden naar de senioren zo goed als mogelijk uit te voeren, hebben we veelvuldig contact met de Jeugd Technische Commissie (JTC). Oirschot Vooruit is er trots op dat we regionaal gezien een hoge doorstroming hebben van de jeugdspelers naar de senioren. Een teken dat onze leden graag bij Oirschot Vooruit voetballen tot op latere leeftijd.

De afgelopen jaren heeft de STC een aantal mooie mijlpalen bereikt samen met de andere vrijwilligers en leden:

• De oprichting van ons eerste zaterdag senioren team
    • De oprichting van een Dames senioren team
    • De oprichting van een 50 Plus team
    • De opstart van een blessure preventie plan
    • Toename van het aantal senioren leden en doorstroming vanaf de jeugd

Wij zetten ons graag met veel voetbalpassie in voor deze zaken en voelen veel waardering en betrokkenheid van de leden en supporters. Graag danken wij iedereen daarvoor. Mocht je vragen aan ons hebben of wellicht interesse hebben om bij de STC te komen of op projectbasis in de vorm van een soort “stage” eens wat activiteiten met en voor ons te doen, spreek dan een van onze commissieleden aan. We staan je graag te woord.

Namens de STC

Maarten van de Ven