Darttoernooi weer geslaagd!

22 januari 2024 18:45

Het achtste koppel darttoernooi bij Oirschot Vooruit was weer geslaagd!

Afgelopen zaterdag 20 januari was er weer het jaarlijks koppel darttoernooi in onze kantine. Helaas op de laatste dag nog afmeldingen in verband met ziekte etc maar gelukkig deden Jordi Raaijmakers en Ralf van Nunen mee zodat we om 17:15 konden starten met 50 darters.

In 7 poules werd gestreden voor de winnaarsronde. Hiervoor plaatsten zich16 teams en voor de verliezersronde plaatsten zich 8 teams. Uiteindelijk stonden in de finale van de verliezersronde Andre van Geffen/Colin Clark tegen Lex van Kollenburg/Devin van den Schoot. Deze werd gewonnen met 3-1 door Andre en Colin.

In de 1e halve finale van de winnaarsronde stonden Stijn Peeters/Luuk van Gerven tegen Mirjam Willems/Johan van Griensven en in de 2e halve finale kantinebeheerder Wim Kemps/Andre van de Ven tegen de winnaars van vorig jaar Rob Schellens/Maurice van Nunen.

De 1e halve finale werd met 3-0 gewonnen door Mirjam en Johan en de 2e finale door Rob en Maurice met 3-1. In deze wedstrijd werd de hoogste uitgooi van de dag gegooid, namelijk 157 door Rob.

Een zeer boeiende en spannende finale volgde. Bij een stand van 3-3 hadden alle spelers al gegooid voor de wedstrijd waarna Johan uiteindelijk dubbel 6 uitgooit. Hiermee kroonde Mirjam/Johan zich als winnaars. Gefeliciteerd en ze mogen volgend jaar hun titel verdedigen.

Tot slot een dankwoord aan alle darters voor weer een mooi toernooi en aan alle mensen die de kantine weer netjes mee hebben opgeruimd. Tot volgend jaar!

Winnaars_verliezersronde.jpgWinnaarsronde.jpg