HJO Bovenbouw: Mustafa Peljto

29 juni 2023 7:30

Mustafa Peljto is de nieuwe Hoofd Jeugd Opleiding (HJO) bovenbouw bij Oirschot Vooruit. Hij is de opvolger van Roland Roefs, die komend jaar de trainer van de selectie is. Vanaf augustus start Mustafa zijn nieuwe job. Mustafa komt uit Bosnië en is gepokt en gemazeld op voetbalgebied. Hij is in het bezit van diploma UEFA-A pro en heeft getraind bij BVO’s (FC Eindhoven en Willem II) en diverse amateurverenigingen.

Afgelopen jaren was Mustafa HJO bij Brabantia uit Eindhoven. Daar heeft hij het jeugdvoetbal naar een hoger niveau gebracht en de opleiding verzorgd van het jeugdkader. Dit zal ook een van de hoofdtaken zijn bij onze club. Uit de gesprekken tussen Mustafa, de JTC en het bestuur was al snel duidelijk dat iedereen op dezelfde lijn zat qua invulling van de functie en het denken over jeugdvoetbal. Kortom voldoende uitdagingen, Oirschot Vooruit wenst Mustafa veel succes bij onze club.