In memoriam: Lydia Kemps

2 juni 2023 17:00

We ontvingen het trieste bericht dat Lydia Kemps afgelopen donderdag 1 juni op 65 jarige leeftijd is overleden.
    Ruim een jaar geleden werd bij haar die vreselijke ziekte geconstateerd. Helaas heeft ze deze ongelijke strijd niet kunnen winnen.

Lydia kwam oorspronkelijk uit Sint Michielsgestel. Ze leerde Wim kennen in Schijndel. Ze was elke zondagmiddag vaste supporter van ons vaandelteam waarin Wim speelde. Nadat ze getrouwd waren en in Oirschot kwamen wonen ging Lydia zich meteen inzetten als vrijwilligster voor onze vereniging. Zo was ze medeoprichtster van de damesafdeling en het meisjesvoetbal.

Lydia organiseerde vele activiteiten voor de dames en meisjes. Later kwam Lydia in het jeugdbestuur, waarin ze als enige dame haar "mannetje" stond. Altijd met goede ideeën en iemand waar je van op aan kon wat betreft afspraken.

De laatste 8 jaar draaide ze mee als vrijwilligster in de kantine. De  keuken was Lydia haar terrein. Ze begeleidde de jongeren rustig en zorgvuldig om het vak goed te leren. En haar zelf vers gemaakte soep was overheerlijk. We zullen je missen!

Lydia, bedankt voor al je vrijwilligerswerk  bij Oirschot Vooruit:  RUST ZACHT!

Onze gedachten en ons medeleven gaan uit naar Wim en de kinderen Marèe en Lauran en verdere familieleden van Lydia. Wij wensen hen heel veel sterkte toe.

In onze kantine is een condoleance register aanwezig. Ook kun je op de website van Berdien Uitvaartbegeleiding een persoonlijke boodschap achterlaten.

Bestuur en leden Oirschot Vooruit