Google analytics Toestaan Niet toestaan

Bekerwinst voor OV1

4 september 2022 20:15

Groen-witten boeken 1-3 overwinning in eerste bekerwedstrijd tegen Gilze

De eerste officiele wedstrijd van het nieuwe seizoen in het prachtige nieuwe clubtenue met daarop onze trotse nieuwe hoofdsponsoren op voor- en achterzijde is een feit! Op een warm kunstgras werd de eerste overwinning geboekt met een 1-3 uitslag.

In de eerste helft was Oirschot Vooruit het meest effectief met de kansen. In de 15e minuut werd een schot van aanvoerder Joris Swaanen door een verdediger van richting veranderd waardoor de keeper het nakijken had, 0-1. Daarna was Gilze een paar keer gevaarlijk maar keeper Sander Willems hield zijn doel schoon. In de 43e minuut een mooie aanval over links met een perfecte voorzet van Alex van Overdijk die op de voet van Bram van Straten terecht kwam. Dan weet je het meestal wel .... doelpunt en dus 0-2, tevens de ruststand.

Na rust werd er wat gewisseld door trainer Roland Schuermans zodat iedereen aan speeltijd toekomt en door enkele geblesseerd uitgevallen spelers en de goed gevulde 'ziekenboeg'. Hopelijk is iedereen weer fit bij aanvang van de competitie! Gilze drong in het begin van de 2e helft wat meer aan en krijg weer een paar mogelijkheden. Het duurde echter tot de 59e minuut voordat er een treffer kon worden genoteerd voor de thuisploeg, 1-2.
    Oirschot Vooruit herstelde zich weer en in de 62e miuut was het Gijs Sebregts die een slecht weggewerkte bal oppikte en afmaakte, 1-3.

Het zag er bij vlagen al best aardig uit wat onze groen-witten lieten zien, niet alleen vanwege de nieuwe shirts die voor het eerst gedragen werden maar ook vanwege het getoonde spel. Dat biedt perspectief voor dit seizoen met een brede spelersgroep ter beschikking, succes allemaal!

IMG_1744.jpgIMG_1743.jpg