Aanmelden als lid

Welkom bij Voetbalvereniging Oirschot Vooruit

Voetbalvereniging Oirschot Vooruit heeft ruim 900 actieve leden, waarvan meer dan de helft bestaat uit jeugdleden. Jongens en meisjes kunnen zich aanmelden vanaf 5 jarige leeftijd. Naast de jeugd en senioren teams hebben we ook een gezellig veteranen en 50-plus team.

U kunt zich aanmelden bij onze vereniging door bijgaand formulier volledig in te vullen. Vanaf JO12 met een digitale pasfoto!
    Middels de inschrijving machtigt U tevens Voetbalvereniging Oirschot Vooruit het verschuldigde contributiebedrag van uw bankrekening af te schrijven.

We geven alle aspirantleden de gelegenheid om maximaal 3 GRATIS proeftrainingen te volgen voordat het lidmaatschap definitief bekrachtigd wordt. Weet je al zeker dat je 'echt' lid wilt worden van onze gezellige voetbalvereniging? Vul dan snel onderstaand formulier in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

LET OP: Als je voor 1 mei je kind aanmeldt kan deze nog meegenomen worden in de teamindeling voor seizoen 2024-2025. Kinderen die na 1 mei worden aangemeld, hebben geen garantie op plaatsing in een vast team. We bekijken per aanmelding de mogelijkheden. Meetrainen is wel mogelijk.

Inschrijfformulier nieuw lid

Mocht je na je proeftrainingen ervoor kiezen geen lid te worden, dan zullen wij conform de huidige wetgeving al jouw gegevens uit ons systeem verwijderen.

Ben je al KNVB lid? vul dan onderstaande gegevens in.

_____________________

Voor een actueel overzicht van overige vacatures, verwijzen we u graag door naar -> vacatures

Staat de vacature niet op de lijst maar wilt u wel een bijdrage leveren aan onze club mail dan uw ambitie door naar [email protected]

Bij geen opgave kan de vrijwilligerscommissie u gaan benaderen voor een bepaalde (deel)taak.

Kies bestandWijzigVerwijder

Klik hier voor het privacybeleid

* = verplicht