Google analytics Toestaan Niet toestaan

Word Sponsor

Voetbalvereniging Oirschot Vooruit biedt voetballiefhebbers een goed georganiseerde thuisbasis waar het bruist van sociale, sportieve en uitdagende activiteiten. Om dit te goed te kunnen faciliteren is een stabiele inkomstenstroom van groot belang. Een belangrijk deel van onze inkomsten worden verkregen door middel van sponsoring door bedrijven.

De vereniging beschikt over een netwerk van loyale sponsoren die de club financieel ondersteunen en daar zijn wij ontzettend trots op. Eén van de kernwoorden waar Oirschot Vooruit voor staat is verbinden. De vereniging biedt dan ook een platform voor bedrijven om te netwerken, zichtbaar te zijn en een maatschappelijke bijdrage te leveren.

De Sponsorcommissie is de verbindende factor tussen onze vereniging en het bedrijfsleven. Deze actieve groep vrijwilligers bedenkt nieuwe initiatieven en is voortdurend op zoek nieuwe sponsoren om het netwerk verder uit te breiden.

Heb je interesse om sponsor te worden? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]. Er wordt dan op korte termijn contact met je opgenomen.

OV_Sponsoravond_2022_108.JPG

De leden van de sponsorcommissie, staand van links naar rechts: Marc Blommers, Sjoerd van Nieuwburg, Maarten de Laat, Eric Bosmans, Tom Meeuwis en Johan van Griensven. Gehurkt van links naar rechts: Gijs van de Looij, Gertjan van de Wal en Jan Gras.