Bekerwedstrijd 3 5-7 winst tegen Boxtel

15-09-2018

Scheidsrechter:   C.M.M. (Colin) Smits
Wedstrijd verslag boxtel 17-2 - OV17-3 5-7 winst
In de beker wedstrijd tegen boxtel begonnen we goed met hoog druk zetten daaruit kwam in de 12e minuut de goal van Pierre, een prachtige solo. Na deze goal ging de druk er wat af en kon de tegenstander gaan voetballen hier uit kwamen 2 tegengoals in 5 minuten. 1 minuut later maakte we gelijk met een afstand schot van Mijzelf. Weer 3 minuten later scoorde de tegenstander weer en zodoende gingen we met een 3-2 achterstand de rust in. Na de rust begonnen we sterk en maakte Wojtek 2 goals in 2 minuten tijd en was de stand dus 3-4. met een mooi hard schot Maakte Wouter de 3 - 5.Nadat we de voorsprong hadden gepakt bleven we door gaan en dat werd beloond met een frommel goal van Pierre. Daarna kwam de tegenstander er door en besloot ik de tegenstander neer te halen, nadat de scheidsrechter hier niks aan deed ben ik (Lars) er uit gehaald door Mark. De minuten hierna profiteerde de tegenstander van de man meer situatie en kwamen met 2 goals terug op 5-6 met nog 2 minuten te spelen. In de laatste minuut maakte Bjorn nog een mooie goal, dat bracht de einstand op 5-7. We hebben een goede 2e helft gespeelt en dat is beloond met deze terechte overwinning.
Dit was mijn wedstrijdverslag van de wedstrijd tegen boxtel 17-2
Lars Tekath