#samenmoorland

Op deze pagina wordt de informatie over #samenmoorland bijgehouden waarbij de nieuwste informatie steeds bovenaan staat.

11 april 2018

Er is een brandbrief met bijlagen naar de gemeente gestuurd t.b.v de raadsvergadering op 17 april 2018.
Via deze link komt u bij de pagina van het bestuur waar u onder documenten deze brandbrief (alleen zichtbaar voor ingelogde leden) kunt vinden.

7 april 2018

Veel gestelde vragen over de obligaties.
Omtrent de obligatielening zijn veel vragen ontstaan. Al deze vragen met antwoorden zijn verzameld in een FAQ-bestand (Frequently Asked Questions). Het FAQ-bestand is te vinden onder: FAQ inzake obligatielening Moorland

22 maart 2018

Infoavond

De infoavond over de plannen voor een nieuw Sportpark Jumbo Moorland is naar tevredenheid verlopen. Uit de grote opkomst blijkt wel hoe zeer het onderwerp leeft en dat steunt de besturen van beide verenigingen om er alles aan te doen deze plannen te realiseren. Meer weten? Lees de informatie terug in dit nieuwsbericht op deze website (en onder menu item #samenmoorland).

De presentatie van de avond is hier terug te kijken.

Impressie nieuwe situatie

Voortgang

Op 3 april en 17 april staan in het gemeentehuis een opiniërende en een besluitvormende raadsvergadering gepland. Deze vergaderingen gaan specifiek over de plannen voor Sportpark Moorland. We horen nog of de vergaderingen openbaar zijn. Dan hopen we dat jullie ons daar ook weer steunen.

Financiering

Plannen kosten vanzelfsprekend geld. We doen daarvoor een beroep op de gemeente, maar ook op jullie en onze sponsoren. Dat doen we in de vorm van een obligatielening. Een vorm van sparen bij je vereniging. Hoe dat werkt, lees je in de speciale brochure hierover.

Deelnemen

Om deel te nemen, is er een Intekenformulier gemaakt met daarbij het Reglement Obligatielening.

Investeer jij ook in onze toekomst?

Samen staan we sterk: Kees Swaanen (voorzitter VVOV) en Bart Prinsen (voorzitter HCO)

Via deze link vinden ingelogde leden onder het tabblad Documenten een aantal documenten uit de aanloopfase van dit project