Regels m.b.t. gebruik en afgelasting velden

Gebruik velden:
We hebben in totaal 7 velden.
Veld 1: hoofdveld- wedstrijdveld voor het eerste en tweede elftal van de senioren en de eerste elftallen van de A,B,C en D elftallen van de jeugd en incidenteel andere elftallen.
Veld 2: wedstrijdveld voor alle teams.
Veld 3: wedstrijd en trainingsveld voor alle teams.
Veld 4: wedstrijdveld voor alle teams en trainingsveld voor de E en F teams.
Veld 5: wedstrijdveld voor alle teams.
Veld 6: trainingsveld voor alle teams.
Veld 7: trainingsveld voor alle teams en incidenteel  wedstrijdveld voor alle teams.

De velden 6 en 7 gaan elk jaar rond 15 april in groot onderhoud dus vanaf die datum gaan de trainingen van die velden naar de velden 2 en 5. Deze velden gaan dan al in onderhoud omdat die   vanaf 15 juli weer beschikbaar moeten zijn voor de trainingen.
De velden 1 tm. 5 gaan na het laatste weekend van mei in onderhoud en zijn dan vanaf ongeveer 20 augustus weer beschikbaar voor wedstrijden en trainingen.

Regels omtrent afgelastingen:
Het al dan niet doorgaan van wedstrijden en trainingen op veld 1 tm. 5 wordt beslist door de consul die aangesteld is door de gemeente Oirschot (is eigenaar en verantwoordelijk voor het onderhoud van de velden). Hier heeft het bestuur geen directe invloed op. Voor de velden 6 en 7 mag OV het zelf beslissen.
Wanneer de consul de velden 3 en 4 afkeurt en de velden 6 en 7 wel beschikbaar zijn voor de trainingen start onmiddellijk het alternatieve trainingsschema. Dat betekent dat alle teams toch minimaal een keer per week kunnen trainen.
De afgelastingen worden altijd op website van Oirschot-Vooruit gepubliceerd.
Bij vragen of opmerkingen uitsluitend contact op nemen met Jan Bressers, bestuurslid accommodatie (dus niet met de consul of andere personen uit de organisatie van OV), tel.nr. 06-25072792.