Obligatielening

19-dec-2018

Bij de start van het seizoen 2018/2019 kwamen de plannen voor herinrichting van ons sportpark in een stroomversnelling. Ondertussen hebben we de beschikking over twee nieuwe kunstgrasvelden. En alle velden hebben verlichting. Maar daarmee zijn we er nog niet. In de aankomende zomerstop staan de nieuwbouw van de kantine en renovatie van de kleedkamers gepland.

En hiervoor doen we een beroep op jullie! Naast de bijdrage van de gemeente en eigen ‘gespaard’ geld komen we nog ongeveer 100.000 euro te kort om de financiering rond te krijgen. Dit bedrag zouden we kunnen lenen bij een bank. Maar geld lenen bij een bank kost geld. Daarom hebben we ervoor gekozen om een obligatielening uit te schrijven. De rente hierop is 2%. Dat is minder dan we als vereniging bij een bank zouden moeten betalen. En voor de geldgever is dit meer dan een spaarrekening momenteel opbrengt.

Heb je nog vragen en of opmerkingen? Raadpleeg dan de diverse documenten die op deze pagina terug te vinden zijn. Heb je daarna nog steeds vragen of opmerkingen? Schroom dan niet en laat ons dit weten via supporter@oirschot-vooruit.nl of geef het door aan Hans Verouden (06-30341045).

Wij rekenen op jullie steun. En denk ook nu aan onze oude clubnaam: Samenspel Overwint Alles!

Hartelijke groet,

Bestuur Oirschot Vooruit

Op naar een nieuwe kantine!

1 Dec 2018

Bij de start van seizoen 2018/2019 kwamen de plannen voor ons nieuwe park in een stroomversnelling. Op dit moment is de veld-aanleg en -renovatie bijna afgerond.
Komende zomerstop is de nieuwe kantine en renovatie van de kleedkamers onder de tribune gepland. Een impressie ziet u reeds in de header van onze site. Daarvoor is ook een bijdrage, fysiek dan wel financieel, van u onontbeerlijk.
Binnenkort meer...