fiets verlicht

23 januari 2020

Beste voetballiefhebbers,

Veel jeugdleden komen naar de trainingen op hun fiets. Lekker sportief en dat juichen we toe. We constateren echter dat veel kinderen geen (goede) fietsverlichting hebben. En dat is erg onveilig en juichen we allerminst toe. Zeker in deze koude maanden omdat er dan ook nog vaak mist hangt wat de zichtbaarheid extra belemmerd. Wij zien eenieder graag veilig van en naar het voetbalveld komen! Draag daarom aub zorg voor een goede verlichting en controleer deze regelmatig!

Een extra tip is om de kinderen 's avonds ook een reflecterend hesje te laten dragen. Deze hesjes kosten niet veel en als we dit met z'n allen doen vergroten we de veiligheid van iedereen. Wij zouden het fijn vinden als ouders en ook de leiders/trainers dit stimuleren.
Tot slot het verzoek om alle fietsen in de fietsenstalling te plaatsen en niet op de oprit. Deze zullen dan worden verwijderd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Bestuur OV

Michael Eijgelsheim fluit eerder dan verwacht in Keuken Kampioen Divisie: 'Dit nemen ze me niet af' Michael Eijgelsheim:… Meer >

Nieuwsbrief Februari 2020

18 februari 2020