Start trainingen

23 augustus 2019

Beste voetballers,

Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de werkzaamheden aan onze nieuwe kantine en kleedlokalen zijn nog in volle gang. Dit vraagt om jullie speciale aandacht voor een aantal punten. Met name op de korte termijn op het gebied van de trainingen vragen wij om jullie medewerking om hiermee de bouwwerkzaamheden zo soepel mogelijk door te laten gaan. Dit in het belang van ieders veiligheid.

• In de week van maandag 12 augustus kunnen OV 1, 2, 3 en JO19-1 en JO17-1 starten met de trainingen.
  • In de week van maandag 26 augustus kunnen ook alle andere teams starten met de trainingen.
  • Tot nader order kan er tijdens de trainingen geen gebruik gemaakt worden van de kleedlokalen. Dit betekent voorlopig thuis omkleden en douchen. Dit geldt voor ALLE teams. De kleedlokalen en andere ruimtes zijn voorlopig niet toegankelijk voor alle spelers.
  • Het sportpark kan voorlopig alleen via veld 4 ( aan de kant van de hockeyclub) betreden worden.
  • Uitgifte van trainingsmaterialen (ballen, hesjes e.d.) verloopt centraal via Jan van Beers aan alleen de trainers.
  • Nadere berichtgeving over wanneer de kleedlokalen voor de trainingen wel gebruikt kunnen worden volgt zo spoedig mogelijk.

• In verband met de verbouwing worden alle geplande vriendschappelijke wedstrijden van 24 en 25 augustus UIT gespeeld.
  • In verband met diezelfde verbouwing worden alle bekerwedstrijden van 31 augustus en 1, 7 en 8 september ook UIT gespeeld. Dit in tegenstelling tot de huidige vermeldingen in de voetbal.nl – app.
  • De eerste thuiswedstrijden staan gepland voor 14 en 15 september. We gaan ervan uit dat de kleedlokalen dan wel gebruikt kunnen worden. Nadere berichtgeving hierover volgt.

• Het verzoek aan alle leiders en trainers om dit bericht ook nog te delen via de eigen teamapp.

• Tot slot: Het is nog steeds ten strengste verboden het bouwterrein te betreden. De bouwhekken staan er niet voor niets. We begrijpen dat iedereen nieuwsgierig is. Maar in verband met de veiligheid van jullie zelf en de bouwvakkers het bouwterrein dus niet betreden. Ook niet tijdens de trainingen.

We gaan ervan uit dat iedereen rekening houdt met voorgenoemde punten. Wij vragen om jullie begrip voor deze situatie. Allemaal nog enkele weken geduld en we kunnen gebruik maken van een nieuw toekomstbestendig sportpark. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Willen wij tot slot iedereen een sportief en plezierig seizoen toewensen.

Hartelijke groet,

Bestuur Oirschot Vooruit

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >