Seizoensafsluiting met je team vieren? Denk aan onze sponsoren!

21 mei 2019
Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen gezellig op proosten. Vanaf 14.00 uur is er ook een DJ om het nog gezelliger te maken.

Ga jij ook nog een feestje vieren met je eigen team om het seizoen af te sluiten? Bij iemand thuis of buiten de deur? Denk hierbij dan vooral aan onze sponsoren! Want voor lekker eten & drinken voor geslaagde feestjes ben je aan het juiste adres bij: Fiësta Pan, Slagerij Joep Smits, Bakkerij de Reijsende man, Supermarkt Jumbo, Catering Arno Smits, De Verwennerij, Pizzeria Il Tavolino, De Burgemeester, De Beurs, An Fong Best, Café de Lach, Café de Woudgalm, Café 't Vrijthof en Brouwerij van de Oirsprong.

Oirschot Vooruit - Beerse Boys 2-0 De eerste derby van het seizoen voor Oirschot Vooruit. De weergoden zagen het belang in van… Meer >

Resultaat Grote Clubaktie

19 oktober 2019
Hierbij willen wij ALLE spelers en ouders bedanken voor het verkopen van clubloten dit jaar van de Grote Clubaktie! Met de opbrengst… Meer >