Crowdfunding tbv renovatie Sportpark Jumbo Moorland

13 maart 2019
Deze week in het Weekjournaal: aandacht voor de renovatie van ons sportpark. Heb jij ook een groen-wit hart? Steun je club en doe mee aan de obligatielening! De teller staat op ongeveer 35.000 euro. We zijn er dus nog niet. Ruim 40 personen hebben reeds ingeschreven. Wie volgt? Meer informatie viind je terug op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening.

Lees hier het volledige artikel uit het Weekjournaal.

Op zondag 5 januari 2020 kunnen alle senioren, veteranen, 50+, de A/B jeugdspelers, (jeugd)leiders, trainers en ouders… Meer >

15 november 2019
Beste ouder/verzorger, Twee maanden geleden hebben we gevraagd of er iemand dit seizoen de jongens van de JO19-2 zou willen trainen… Meer >

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van afgelopen dinsdag is Kees Swaanen na negen jaar afgetreden als voorzitter. Voor zijn… Meer >