Crowdfunding tbv renovatie Sportpark Jumbo Moorland

13 maart 2019
Deze week in het Weekjournaal: aandacht voor de renovatie van ons sportpark. Heb jij ook een groen-wit hart? Steun je club en doe mee aan de obligatielening! De teller staat op ongeveer 35.000 euro. We zijn er dus nog niet. Ruim 40 personen hebben reeds ingeschreven. Wie volgt? Meer informatie viind je terug op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening.

Lees hier het volledige artikel uit het Weekjournaal.

Ze zijn er weer! Met dank aan onze fotograaf Willem Nuwenhoud en onze sponsoren CRECS en JAPAK hebben we ook dit seizoen weer… Meer >

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de… Meer >