mytax nieuwe sponsor

19 december 2017
Met ingang van december is MyTax toegetreden als sponsor van Oirschot Vooruit met een mooi reclamebord langs ons hoofdveld. Taxi- en Touringcarbedrijf MyTax is een jong en dynamisch bedrijf dat in december 2004 opgericht is door Maike van den Biggelaar, en sinds januari 2009 versterkt wordt door Jan van den Biggelaar. Met vader en dochter aan het hoofd verzorgt het bedrijf allerlei soorten vervoer in Oirschot en wijde omgeving. Of zoals ze zelf graag zeggen: “Met een leuk team en een jong, fris en goed onderhouden wagenpark brengen wij met veel plezier en enthousiasme iedereen van jong tot oud, 7 dagen in de week, van A naar B.” Voor meer informatie zie: www.my-tax.nl. Namens de sponsorcommissie heten wij Maike en Jan en hun team van harte welkom als sponsor. Namens het bestuur en alle leden heel hartelijk bedankt voor jullie steun aan onze vereniging voor de komende 4 jaar!!

Oirschot Vooruit verliest vanmiddag van zichzelf. De lente had z'n intrede gedaan. Zou dat aan Oirschot Vooruit de nodige… Meer >

De nieuwe tussenstand van de obligatielening bedraagt 40.000 euro. De vorige tussenstand was 30.250 euro. Ruim 60 personen met een… Meer >

Inschrijven Jumbo Voetbaldagen: Klik rechts in het activiteitenblok op Jumbo Voetbaldagen 2019

Voor beide ploegen een belangrijke wedstrijd. Degene die zou winnen kwam voorlopig even uit de gevarenzone. Uiteindelijk was Oirschot… Meer >