7x7 Toernooi, Nieuwjaarsreceptie en Huldiging jubilarissen

18 december 2019

Op zondag 5 januari wordt het jaarlijks terugkerende 7x7 – toernooi gehouden. De organisatie is dit jaar in handen van OV 4. Dit toernooi is niet alleen bedoeld voor alle O19 - en seniorenteams, maar ook voor alle andere volwassen leden, vrijwilligers en betrokkenen die graag een balletje trappen. Aanmelden kan tot 30 december via de leider van het eigen (senioren)team. Of via supporter@oirschot-vooruit.nl onder vermelding van je ‘naam’ en ‘7x7’. Aanvangstijdstip van het toernooi is 11.00 uur. Na afloop is er voor alle deelnemers een lekkere kop snert.

Aansluitend houden we vanaf 14.30 uur onze traditionele nieuwjaarsreceptie. Iedereen die Oirschot Vooruit een warm hart toedraagt is van harte welkom om te komen proosten op het nieuwe jaar. Tijdens deze receptie zullen drie mooie prijzen verloot worden onder de deelnemers aan de obligatielening.

Tot slot: Om 15.00 uur worden onze jubilarissen in het zonnetje gezet en door onze voorzitter gehuldigd.

fiets verlicht

23 januari 2020
Beste voetballiefhebbers, Veel jeugdleden komen naar de trainingen op hun fiets. Lekker sportief en dat juichen we toe. We… Meer >

fiets verlicht