Trainen en wedstrijden tijdens de winterstop

12 december 2019

Gedurende de Kerstvakantie (23 december t/m 3 januari) kan er niet getraind worden op ons sportpark. Vanaf maandag 6 januari kan er weer getraind worden. Het is aan de kaderleden van de teams zelf om te bepalen wanneer ze starten met de trainingen.

Er worden in de maand januari diverse vriendschappelijke wedstrijden geregeld voor de jeugd – en seniorenteams. Houd hiervoor goed de betreffende teampagina op onze website in de gaten. Deze wedstrijden zie je namelijk niet terug in de Voetbal-app van de KNVB. Ook kan het zijn dat de KNVB zelf wedstrijden inlast. Deze zijn wel terug te vinden in de voorgenoemde app en uiteraard ook op onze website.

De ‘officiële’ competitieherstart voor de diverse teams ziet er als volgt uit:

ðOV 1 en 2 beginnen weer op zondag 26 januari.

ðDe overige seniorenteams starten op zondag 2 februari.

ðDe jeugdteams beginnen weer op 1 februari.

fiets verlicht

23 januari 2020
Beste voetballiefhebbers, Veel jeugdleden komen naar de trainingen op hun fiets. Lekker sportief en dat juichen we toe. We… Meer >

fiets verlicht