Kees Swaanen benoemd tot Erelid

13 november 2019
Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van afgelopen dinsdag is Kees Swaanen na negen jaar afgetreden als voorzitter. Voor zijn grote verdiensten voor onze club is hij benoemd tot ERELID van onze vereniging. Kees is jarenlang actief geweest als vrijwilliger op diverse fronten. Zo is hij jeugdleider en jeugdtrainer geweest. Hij heeft colums geschreven in de tijd dat we nog een papieren clubblad hadden. En hij heeft in het bestuur gezeten als portefeuillehouder senioren.

Maar bovenal kennen wij Kees natuurlijk als de voorzitter die zich de afgelopen jaren heeft ontpopt tot DE kartrekker mbt de renovatie van ons sportpark. Dankzij Kees zijn doorzettingsvermogen en doortastendheid beschikken wij nu als vereniging over twee kunstgrasvelden en een nieuwe kantine. Namens bestuur en alle leden bedanken wij Kees voor de vele uren die hij in onze club heeft gestoken. En uiteraard feliciteren wij Kees van harte met deze dikverdiende eretitel.

Nieuwsbrief December 2019

12 december 2019
In deze nieuwsbrief blikken we onder andere vooruit op de winterstop, het Rabobank Kersttoernooi en de Nieuwjaarsreceptie. Heb je… Meer >

Gedurende de Kerstvakantie (23 december t/m 3 januari) kan er niet getraind worden op ons sportpark. Vanaf maandag 6 januari… Meer >