Quizavond Oirschot Vooruit

04 oktober 2019

Beste allen,

22 november is het weer zover, de inmiddels beroemde quizavond bij Oirschot Vooruit gaat dan plaatsvinden.

Een team van ervaren en gedreven quizmakers is weer bezig om een quiz in elkaar te zetten met diverse vragen en opdrachten. Zoek een team bij elkaar (minimaal 6 man, hoe gemêleerder, hoe beter) en meld je voor 10 november aan door dit aan te geven op het formulier wat in de kantine van je club is opgehangen.

Voor de winnaars is er een leuke prijs maar vooral een jaar lang de roem de allerbeste en allerslimste te zijn.

Resultaat Grote Clubaktie

19 oktober 2019
Hierbij willen wij ALLE spelers en ouders bedanken voor het verkopen van clubloten dit jaar van de Grote Clubaktie! Met de opbrengst… Meer >

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >