Rabo ClubSupport: Steun onze club en stem!!

10 september 2019

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de Rabobank waarbij 400.000 euro wordt verdeeld onder verenigingen en stichtingen in de regio Eindhoven (Son en Breugel, Best, Oirschot, Eindhoven, Nuenen en Veldhoven).

Hoe werkt het? Alle leden van de Rabobank in de regio Eindhoven kunnen van 27 september tm 12 oktober 2019 hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging of stichting. Hoe meer stemmen je als vereniging ophaalt hoe hoger het bedrag dat je uitgekeerd krijgt!

Voorwaarde om te kunnen stemmen op Oirschot Vooruit is dus wel dat je lid bent van de Rabobank. Heb je wel een rekening bij de Rabobank maar ben je nog geen lid van de Rabobank? Meld je dan snel aan via: https://www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/lid-worden. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. En je kunt dan wel je stem uitbrengen om hiermee onze club te steunen.

Meer informatie over deze actie vind je terug op: https://www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/over-rabo-clubsupport. Heb je nog vragen? Stel deze dan via supporter@oirschot-vooruit.nl of bij Hans Verouden (06-30341045).

Laten we hier samen een succes van maken want Samenspel Overwint Alles!

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >

Oirschot Vooruit speelde een voortreffelijke wedstrijd onder een heerlijk najaars-zonnetje. Het trad aan met diverse invallers. Zo… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: van Gerwen Installatie bv,… Meer >

Beide ploegen hadden na twee competitiewedstrijden nog 0 punten. Onder barre weersomstandigheden werd dus deze belangrijke wedstrijd… Meer >