JO19-1: Historische promotie!!

17 juni 2019

Voor het eerst in de historie van Oirschot-Vooruit is het de JO19-1 (voorheen A1) gelukt om te promoveren naar de vierde divisie! Door in de finale met maar liefst 5-0 (!!!) te winnen van Wodan werd deze historische promotie bewerkstelligt.

Over de finale kunnen we kort zijn: een dik verdiende overwinning. Inzet, passie, strijd en wilskracht vormde de juiste mix om de finale winnend af te sluiten. Een kritische kanttekening? Zeker, de finale had met veel grotere cijfers gewonnen kunnen/moeten worden. Maar ach, winnen is het enigste wat telt in een finale. Het feestje na de wedstrijd was er dus ook zeker niet minder om!!

Een schitterend einde van het seizoen. Een schitterend einde van de jaren in de jeugd voor spelers wie over gaan naar de senioren. Een schitterend einde en een mooi vooruitzicht voor de spelers welke in de 19-1 blijven en voor de nieuwe jongens welke zich bij dit team gaan voegen.
Een schitterend einde voor de technische staf voor wie het seizoen erop zit. Tevens zit ook de begeleiding van de JO19-1 erop voor de technische staf.

Supporters, sponsors en alle betrokkenen: bedankt namens het gehele team. Wij hebben er van genoten!

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de… Meer >

Beste leden,   Wij willen jullie er graag op attenderen dat de contributie voor het lopende seizoen binnenkort ge├»ncasseerd… Meer >