Eindstand obligatielening is bekend

13 juni 2019
Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.000 euro hebben behaald. Hier zijn we uiteraard erg blij mee en kunnen de nieuwbouwplannen definitief gerealiseerd worden. Iedereen die heeft aangegeven mee te doen aan deze lening zal deze maand benaderd worden om een en ander definitief te maken. Heb je eerder al vragen dan kan contact opgenomen worden met Hans Verouden => 06-30341045. Ook nu is weer gebleken dat onze oude clubnaam van toepassing is: Samenspel Overwint Alles.

Op zondag 5 januari 2020 kunnen alle senioren, veteranen, 50+, de A/B jeugdspelers, (jeugd)leiders, trainers en ouders… Meer >

15 november 2019
Beste ouder/verzorger, Twee maanden geleden hebben we gevraagd of er iemand dit seizoen de jongens van de JO19-2 zou willen trainen… Meer >

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van afgelopen dinsdag is Kees Swaanen na negen jaar afgetreden als voorzitter. Voor zijn… Meer >