Eindstand obligatielening is bekend

13 juni 2019
Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.00 euro hebben behaald. Hier zijn we uiteraard erg blij mee en kunnen de nieuwbouwplannen definitief gerealiseerd worden. Iedereen die heeft aangegeven mee te doen aan deze lening zal deze maand benaderd worden om een en ander definitief te maken. Heb je eerder al vragen dan kan contact opgenomen worden met Hans Verouden => 06-30341045. Ook nu is weer gebleken dat onze oude clubnaam van toepassing is: Samenspel Overwint Alles.

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de… Meer >

Beste leden,   Wij willen jullie er graag op attenderen dat de contributie voor het lopende seizoen binnenkort ge├»ncasseerd… Meer >