BREAKING NEWS : Veteranen Oirschot Vooruit verliezen van KansPlus

31 mei 2019

Op 31 mei was weer de jaarlijkse happening tussen de veteranen van Oirschot Vooruit en KansPlus. We waren uitgenodigd op hun onderkomen bij de Sprinkhaan in Best. De delegatie van de Veteranen bestond dit jaar uit Ron, Maarten, Hank, Hans, Albert en de twee Jannen. Zowaar een selectie waarmee we na 10 opeenvolgende nederlagen vol voor de winst wilden gaan. Zenuwachtig waren we vooraf omdat bleek dat de shirtjes in Oirschot waren achtergebleven, maar gelukkig hadden we in Hans een onvolprezen chauffeur die even op en neer reed. Uitgedost in onze prachtige groen-wit outfit begonnen we aan de wedstrijd. We hadden een debuterende keeper van KansPlus geleend, de alom bekende Harm uit Beers. Na een prachtige goal van Paultje van de Berk stonden we al snel met 1-0 achter en met een geweldige terugspeelbal van Hank stond het snel 2-0 voor KansPlus. Via fantastisch aanvalsspel vochten we ons terug en kwamen we met 3-2 voor. Na rood voor een van de Jannen ( betekent 2 minuten van het veld!!!), werd het zowaar 4-3 voor KansPlus, maar vechtend als leeuwen, kwamen we terug tot 4-4. Daarna vol in de aanval om de winst binnen te halen, maar helaas werden we weg gecounterd en verloren uiteindelijk met 4-7. Tussendoor had onze Hank ook nog rood gekregen, na een onschuldige duwfout, maar de VAR besliste in Hank zijn nadeel.

Na de wedstrijd volgde een uitgebreide huldiging waar de scheids uiteindelijk de beker kreeg als “man van de wedstrijd”. Over en weer werden medailles uitgereikt en sloten we af met een potje bier en een geweldige disco waar we vol in de polonaise gingen. Al met al weer een zeer geslaagd evenement waarbij we als Veteranen weer hebben laten zien dat we meer zijn dan een voetbalteam alleen!!!

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >

Oirschot Vooruit speelde een voortreffelijke wedstrijd onder een heerlijk najaars-zonnetje. Het trad aan met diverse invallers. Zo… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: van Gerwen Installatie bv,… Meer >

Beide ploegen hadden na twee competitiewedstrijden nog 0 punten. Onder barre weersomstandigheden werd dus deze belangrijke wedstrijd… Meer >