Speler van de maand

31 mei 2019
OV 2 speler van de maand mei
Deze keer een ode aan de twee vertrekkende spelers.

Paul Stamps:
Paul is een verlengstuk voor de trainer en een voorbeeld voor de spelers. Altijd in belang van het team denkend, jonge spelers begeleiden/vertrouwen geven en altijd alles geven wanneer dit gevraagd wordt. Kortom eentje die elke trainer in zijn team wilt hebben. Paul, bedankt voor alle jaren in de selectie en succes bij het 4e. Het is je gegund.

Bil van de Akker:
Ook Bil is een verlengstuk voor de trainer en heeft in de ontwikkeling van het huidige 2e een groot aandeel gehad. Altijd positief binnen en buiten het veld, meedenken over de spelwijze en andere spelers coachen hierin. Bil, bedankt en succes als speler/trainer bij het 3e.

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >

Oirschot Vooruit speelde een voortreffelijke wedstrijd onder een heerlijk najaars-zonnetje. Het trad aan met diverse invallers. Zo… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: van Gerwen Installatie bv,… Meer >

Beide ploegen hadden na twee competitiewedstrijden nog 0 punten. Onder barre weersomstandigheden werd dus deze belangrijke wedstrijd… Meer >