Speler van de maand

31 mei 2019
OV 2 speler van de maand mei
Deze keer een ode aan de twee vertrekkende spelers.

Paul Stamps:
Paul is een verlengstuk voor de trainer en een voorbeeld voor de spelers. Altijd in belang van het team denkend, jonge spelers begeleiden/vertrouwen geven en altijd alles geven wanneer dit gevraagd wordt. Kortom eentje die elke trainer in zijn team wilt hebben. Paul, bedankt voor alle jaren in de selectie en succes bij het 4e. Het is je gegund.

Bil van de Akker:
Ook Bil is een verlengstuk voor de trainer en heeft in de ontwikkeling van het huidige 2e een groot aandeel gehad. Altijd positief binnen en buiten het veld, meedenken over de spelwijze en andere spelers coachen hierin. Bil, bedankt en succes als speler/trainer bij het 3e.

Start trainingen

11 augustus 2019
Beste voetballers, Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de werkzaamheden aan onze nieuwe kantine en kleedlokalen… Meer >

Op maandag 19 augustus gaan de kinderen weer beginnen aan het nieuwe schooljaar. Na een lange vakantie is dat natuurlijk weer… Meer >