Trainers Nieuws

31 mei 2019 door Jack van de Schoot
Voor het komende seizoen 2019-2020 zijn er bij Oirschot Vooruit 2 en Oirschot Vooruit 3 nieuwe trainers aangesteld.

Oirschot Vooruit 2: Hank van Nunen gaat komend seizoen een nieuwe uitdaging aan. Na diverse jeugdtrainer en jeugdkader functies gaat hij nu het 2de team van de A-selectie trainen en begeleiden op de wedstrijddagen. De begeleiding op de wedstrijddagen bestaat naast Hank ook nog uit Hans Raaymakers als elftalleider en Jan van de Heuvel als assistent scheidsrechter.
Op de traininggsdagen krijgt Hank assistentie van Hans van Aarle en Joost Kemps.

Oirschot Vooruit 3: Bil van de Akker gaat bij dit sterk vernieuwde B-selectie team aan de slag als trainer/speler. Bil blijft daarnaast op de zaterdagen trainer/coach van het jeugd selectie team JO-17-1.
Bil wordt bij Oirschot Vooruit 3 geassisteerd door Milan Gras; Stefan der Kinderen en Mohamud Ali.

Wij wensen beide nieuwe trainers en kaderleden veel succes en vooral ook veel plezier bij hun nieuwe uitdagingen

Start trainingen

11 augustus 2019
Beste voetballers, Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de werkzaamheden aan onze nieuwe kantine en kleedlokalen… Meer >