Seizoensafsluiting met je team vieren? Denk aan onze sponsoren!

21 mei 2019
Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen gezellig op proosten. Vanaf 14.00 uur is er ook een DJ om het nog gezelliger te maken.

Ga jij ook nog een feestje vieren met je eigen team om het seizoen af te sluiten? Bij iemand thuis of buiten de deur? Denk hierbij dan vooral aan onze sponsoren! Want voor lekker eten & drinken voor geslaagde feestjes ben je aan het juiste adres bij: Fiësta Pan, Slagerij Joep Smits, Bakkerij de Reijsende man, Supermarkt Jumbo, Catering Arno Smits, De Verwennerij, Pizzeria Il Tavolino, De Burgemeester, De Beurs, An Fong Best, Café de Lach, Café de Woudgalm, Café 't Vrijthof en Brouwerij van de Oirsprong.

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >

Oirschot Vooruit speelde een voortreffelijke wedstrijd onder een heerlijk najaars-zonnetje. Het trad aan met diverse invallers. Zo… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: van Gerwen Installatie bv,… Meer >

Beide ploegen hadden na twee competitiewedstrijden nog 0 punten. Onder barre weersomstandigheden werd dus deze belangrijke wedstrijd… Meer >