Nieuwe tussenstand obligatielening!!

18 mei 2019
Bammmm!!! Nieuwe tussenstand obligatielening: 120.000 euro. Verdubbeling van de oude tussenstand door twee Oirschottenaren met een groot GROEN WIT - hart. Meedoen kan nog tot 1 juni. Alle inschrijvingen die nog binnen komen worden ook verdubbeld. Maken we samen de 150.000 euro vol?? #tov #trotsopoirschotvooruit #samenspeloverwintallesMeer informatie vind je op deze website onder de button 'obligatielening'.

Start trainingen

11 augustus 2019
Beste voetballers, Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de werkzaamheden aan onze nieuwe kantine en kleedlokalen… Meer >

Op maandag 19 augustus gaan de kinderen weer beginnen aan het nieuwe schooljaar. Na een lange vakantie is dat natuurlijk weer… Meer >