Nieuwe tussenstand obligatielening!!

18 mei 2019
Bammmm!!! Nieuwe tussenstand obligatielening: 120.000 euro. Verdubbeling van de oude tussenstand door twee Oirschottenaren met een groot GROEN WIT - hart. Meedoen kan nog tot 1 juni. Alle inschrijvingen die nog binnen komen worden ook verdubbeld. Maken we samen de 150.000 euro vol?? #tov #trotsopoirschotvooruit #samenspeloverwintallesMeer informatie vind je op deze website onder de button 'obligatielening'.

De indeling van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen is te vinden via deze link Laatste update: JO17-5 toegevoegd. Meer >

Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.00 euro hebben behaald.… Meer >

JO19-1: FINALE!!

12 juni 2019