Nieuwe tussenstand obligatielening!!

18 mei 2019
Bammmm!!! Nieuwe tussenstand obligatielening: 120.000 euro. Verdubbeling van de oude tussenstand door twee Oirschottenaren met een groot GROEN WIT - hart. Meedoen kan nog tot 1 juni. Alle inschrijvingen die nog binnen komen worden ook verdubbeld. Maken we samen de 150.000 euro vol?? #tov #trotsopoirschotvooruit #samenspeloverwintallesMeer informatie vind je op deze website onder de button 'obligatielening'.

A.s. zondag 20 oktober is het zover! De derby Oirschot Vooruit - Beerse Boys staat dan sinds lange tijd weer op het… Meer >

Oirschot Vooruit speelde een voortreffelijke wedstrijd onder een heerlijk najaars-zonnetje. Het trad aan met diverse invallers. Zo… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: van Gerwen Installatie bv,… Meer >

Beide ploegen hadden na twee competitiewedstrijden nog 0 punten. Onder barre weersomstandigheden werd dus deze belangrijke wedstrijd… Meer >