Succesvolle premiere 6 tegen 6 toernooi

13 mei 2019 door Jack van de Schoot

Het eerste 6 tegen 6 toernooi voor spelers van 50+ kan bestempeld worden als een geslaagd experiment. In samenwerking met Braakhuizen en DBS werd deze pilot gehouden op Sportpark Moorland. In toernooi vorm met 4 teams werden de wedstrijdjes van 20 minuten, met aangepaste spelregels, in vlot tempo gespeeld.
Voor het team van Oirschot Vooruit hadden zich 13 spelers aangemeld, allemaal niet meer actief, wel met een voetbalverleden bij Oirschot Vooruit. Het was wel even wennen met de aangepaste spelregels, maar het plezier was er niet minder om.
Wel was te zien dat de tegenstanders al wat vaker dit spelletje hadden gespeeld, maar de uitslagen waren duidelijk van minder belang.
Na afloop werd er nog een biertje gedronken op de goede afloop eerste editie en iedereen gaf aan ook in volgende sessies mee te doen.
Na de zomerstop zal Oirschot Vooruit verder gaan met dit 6 tegen 6 voetbal, frequentie 2 zaterdagen per maand en steeds in toernooivorm. Naast thuiswedstrijden wordt er dan ook gespeeld in de regio Eindhoven/de Kempen.

Wil je ook meedoen met deze nieuwe voetbal activiteit, meldt je dan aan bij Martien van Beljouw.

Vandaag kregen wij het droevige bericht dat op 80 jarige leeftijd Willie van Tiel is overleden. Willie is 62 jaar lid van… Meer >

Beste leden, Zoals u weet is de bouw van de nieuwe kantine in volle gang. We begrijpen dat er nieuwsgierigheid is naar de… Meer >

De KNVB heeft de indeling bekend gemaakt van de standaard elftallen voor het seizoen 2019-2020. Oirschot Vooruit 1 is ingedeeld in de… Meer >

De complete jeugdindeling voor het nieuwe seizoen Meer >