Stand van zaken obligatielening

10 mei 2019
Nog een paar weken en dan zit de competitie erop. Maar voor de renovatie van ons sportpark begint het dan pas. Deze renovatie kost geld, veel geld. Om de financiering rond te krijgen heeft de vereniging een obligatielening uitgeschreven. Iedereen die Oirschot Vooruit een warm hart toedraagt kan hieraan meedoen. En als je gewoon meer rendement wilt dan een spaarrekening geeft dan is dat uiteraard ook een goede reden om mee te doen.

De huidige tussenstand is momenteel 57.000 euro. En we hebben minimaal 100.000 euro nodig. Doe dus mee en steun je club, want dan steun je je zelf. Als extra zekerheid zal het recht van hypotheek toegekend worden aan alle obligatiehouders.

Onder alle deelnemers worden ook nog drie mooie prijzen verloot: een Philips 55 inch televisie, Beursgangetjes - diner voor 8 personen, en 1 minuut gratis winkelen bij Jumbo in de Loop.

Help jij ook mee om ons sportpark toekomstbestendig te maken? Inschrijven kan nog tot 1 juni as.

Beste groen-witters! Wat hebben we een fantastische avond gehad afgelopen vrijdag met de benefietavond ‘Score 4 More(land)! De… Meer >

Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen… Meer >

Op zondag 26 mei zijn er voor de meeste elftallen weer de laatste wedstrijden van het seizoen. Kom met z`n allen naar deze geweldige… Meer >

Vandaag speelde Oirschot Vooruit haar laatste thuiswedstrijd van deze competitie. Een zeer belangrijke wedstrijd. Bij winst is er in… Meer >