Stand van zaken obligatielening

10 mei 2019
Nog een paar weken en dan zit de competitie erop. Maar voor de renovatie van ons sportpark begint het dan pas. Deze renovatie kost geld, veel geld. Om de financiering rond te krijgen heeft de vereniging een obligatielening uitgeschreven. Iedereen die Oirschot Vooruit een warm hart toedraagt kan hieraan meedoen. En als je gewoon meer rendement wilt dan een spaarrekening geeft dan is dat uiteraard ook een goede reden om mee te doen.

De huidige tussenstand is momenteel 57.000 euro. En we hebben minimaal 100.000 euro nodig. Doe dus mee en steun je club, want dan steun je je zelf. Als extra zekerheid zal het recht van hypotheek toegekend worden aan alle obligatiehouders.

Onder alle deelnemers worden ook nog drie mooie prijzen verloot: een Philips 55 inch televisie, Beursgangetjes - diner voor 8 personen, en 1 minuut gratis winkelen bij Jumbo in de Loop.

Help jij ook mee om ons sportpark toekomstbestendig te maken? Inschrijven kan nog tot 1 juni as.

Ze zijn er weer! Met dank aan onze fotograaf Willem Nuwenhoud en onze sponsoren CRECS en JAPAK hebben we ook dit seizoen weer… Meer >

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de… Meer >