survival

30 april 2019

De afgelopen jaren hebben we op het einde van de competitie altijd een survival gehouden voor de pupillen van onze club. Echter dit jaar hebben we besloten om de survival over te slaan. Gezien de grote verbouwing die aanstaande is hebben we enkele mogelijkheden bekeken of we de survival toch door kunnen laten gaan.
Omdat we de spellen zo dicht mogelijk bij elkaar willen houden, om wisseltijden zo kort mogelijk te houden en de sfeer hoog te houden, alsmede de diverse spellen waarvoor stroom en water nodig is, blijkt het lastig te worden. Daarnaast geen kleed- en douchegelegenheid en geen kantine, heeft ons doen besluiten om het niet moeilijker te maken.

Volgend jaar op ons vernieuwde sportpark gaan we gewoon weer met de survival aan de slag!

De jeugdcommissie

Beste groen-witters! Wat hebben we een fantastische avond gehad afgelopen vrijdag met de benefietavond ‘Score 4 More(land)! De… Meer >

Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen… Meer >

Op zondag 26 mei zijn er voor de meeste elftallen weer de laatste wedstrijden van het seizoen. Kom met z`n allen naar deze geweldige… Meer >