survival

30 april 2019

De afgelopen jaren hebben we op het einde van de competitie altijd een survival gehouden voor de pupillen van onze club. Echter dit jaar hebben we besloten om de survival over te slaan. Gezien de grote verbouwing die aanstaande is hebben we enkele mogelijkheden bekeken of we de survival toch door kunnen laten gaan.
Omdat we de spellen zo dicht mogelijk bij elkaar willen houden, om wisseltijden zo kort mogelijk te houden en de sfeer hoog te houden, alsmede de diverse spellen waarvoor stroom en water nodig is, blijkt het lastig te worden. Daarnaast geen kleed- en douchegelegenheid en geen kantine, heeft ons doen besluiten om het niet moeilijker te maken.

Volgend jaar op ons vernieuwde sportpark gaan we gewoon weer met de survival aan de slag!

De jeugdcommissie

Ze zijn er weer! Met dank aan onze fotograaf Willem Nuwenhoud en onze sponsoren CRECS en JAPAK hebben we ook dit seizoen weer… Meer >

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >