survival

30 april 2019

De afgelopen jaren hebben we op het einde van de competitie altijd een survival gehouden voor de pupillen van onze club. Echter dit jaar hebben we besloten om de survival over te slaan. Gezien de grote verbouwing die aanstaande is hebben we enkele mogelijkheden bekeken of we de survival toch door kunnen laten gaan.
Omdat we de spellen zo dicht mogelijk bij elkaar willen houden, om wisseltijden zo kort mogelijk te houden en de sfeer hoog te houden, alsmede de diverse spellen waarvoor stroom en water nodig is, blijkt het lastig te worden. Daarnaast geen kleed- en douchegelegenheid en geen kantine, heeft ons doen besluiten om het niet moeilijker te maken.

Volgend jaar op ons vernieuwde sportpark gaan we gewoon weer met de survival aan de slag!

De jeugdcommissie

Beste leden, Zoals u weet is de bouw van de nieuwe kantine in volle gang. We begrijpen dat er nieuwsgierigheid is naar de… Meer >

De KNVB heeft de indeling bekend gemaakt van de standaard elftallen voor het seizoen 2019-2020. Oirschot Vooruit 1 is ingedeeld in de… Meer >

De complete jeugdindeling voor het nieuwe seizoen Meer >