Nieuwe tussenstand obligatielening: 30.250 euro.

22 februari 2019
In de eerste weken na de winterstop zijn er al weer diverse inschrijvingen voor de obligatielening binnengekomen. De thermometer staat nu op 30.250 euro. Een mooi bedrag maar we zijn er zeker nog niet. We hebben immers minimaal 100.000 euro nodig om onze nieuwbouwplannen te kunnen realiseren. Al 37 personen doen mee. Ben jij de volgende?

Meer informatie vind je op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening. Of neem in de kantine de brochure mee. Vragen en inschrijvingen kunnen gericht worden aan: supporter@oirschot-vooruit.nl.

De jeugd afdeling van Oirschot Vooruit heeft met ingang van september de vacatures opgevuld van HJO en trainer JO19, die waren ontstaan… Meer >

We zijn als vereniging erg blij dat we de volgende bedrijven als nieuwe bordsponsor mogen verwelkomen: Arie Smetsers Tegelwerken, van… Meer >

Dit jaar is het voor het eerst mogelijk dat wij als vereniging deel mogen nemen aan de Rabo ClubSupport. Dit is een initiatief van de… Meer >

Beste leden,   Wij willen jullie er graag op attenderen dat de contributie voor het lopende seizoen binnenkort ge├»ncasseerd… Meer >