Nieuwe tussenstand obligatielening: 30.250 euro.

22 februari 2019
In de eerste weken na de winterstop zijn er al weer diverse inschrijvingen voor de obligatielening binnengekomen. De thermometer staat nu op 30.250 euro. Een mooi bedrag maar we zijn er zeker nog niet. We hebben immers minimaal 100.000 euro nodig om onze nieuwbouwplannen te kunnen realiseren. Al 37 personen doen mee. Ben jij de volgende?

Meer informatie vind je op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening. Of neem in de kantine de brochure mee. Vragen en inschrijvingen kunnen gericht worden aan: supporter@oirschot-vooruit.nl.

fiets verlicht

23 januari 2020
Beste voetballiefhebbers, Veel jeugdleden komen naar de trainingen op hun fiets. Lekker sportief en dat juichen we toe. We… Meer >

fiets verlicht