Nieuwe tussenstand obligatielening: 30.250 euro.

22 februari 2019
In de eerste weken na de winterstop zijn er al weer diverse inschrijvingen voor de obligatielening binnengekomen. De thermometer staat nu op 30.250 euro. Een mooi bedrag maar we zijn er zeker nog niet. We hebben immers minimaal 100.000 euro nodig om onze nieuwbouwplannen te kunnen realiseren. Al 37 personen doen mee. Ben jij de volgende?

Meer informatie vind je op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening. Of neem in de kantine de brochure mee. Vragen en inschrijvingen kunnen gericht worden aan: supporter@oirschot-vooruit.nl.

Oirschot Vooruit verliest vanmiddag van zichzelf. De lente had z'n intrede gedaan. Zou dat aan Oirschot Vooruit de nodige… Meer >

De nieuwe tussenstand van de obligatielening bedraagt 40.000 euro. De vorige tussenstand was 30.250 euro. Ruim 60 personen met een… Meer >

Inschrijven Jumbo Voetbaldagen: Klik rechts in het activiteitenblok op Jumbo Voetbaldagen 2019

Voor beide ploegen een belangrijke wedstrijd. Degene die zou winnen kwam voorlopig even uit de gevarenzone. Uiteindelijk was Oirschot… Meer >