Nieuwe tussenstand obligatielening: 30.250 euro.

22 februari 2019
In de eerste weken na de winterstop zijn er al weer diverse inschrijvingen voor de obligatielening binnengekomen. De thermometer staat nu op 30.250 euro. Een mooi bedrag maar we zijn er zeker nog niet. We hebben immers minimaal 100.000 euro nodig om onze nieuwbouwplannen te kunnen realiseren. Al 37 personen doen mee. Ben jij de volgende?

Meer informatie vind je op: https://www.oirschot-vooruit.nl/obligatielening. Of neem in de kantine de brochure mee. Vragen en inschrijvingen kunnen gericht worden aan: supporter@oirschot-vooruit.nl.

Beste leden, Zoals u weet start maandag 27 mei de sloop van de oude en de bouw van de nieuwe kantine. Om… Meer >

Met ingang van dit jaar is KEMPS Beheer en Management toegetreden als sponsor van Oirschot Vooruit met een mooi reclamebord langs ons… Meer >

Beste groen-witters! Wat hebben we een fantastische avond gehad afgelopen vrijdag met de benefietavond ‘Score 4 More(land)! De… Meer >

Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen… Meer >