PSV Soccer School Dagclinics!

04 februari 2019

Een onvergetelijke PSV voetbaldag in de meivakantie

Bij de PSV Soccer School kunnen jeugdige voetballers in de meivakantie één dag trainen als een echte PSV’er. De kinderen maken op sportcomplex De Herdgang kennis met de specifieke visie, trainingsmethodieken, coaching en begeleiding van de PSV Jeugdopleiding. Alles draait om het hebben van voetbalplezier en het beleving van facetten van de  PSV Jeugdopleiding. Daarnaast houden de trainers altijd het aanwezige voetbaltalent in de gaten.

Schrijf je in!

Voor wie is het?
Alle jongens én meisjes van 7 tot en met 15 jaar die het leuk vinden om een dag te trainen als PSV’er zijn welkom.

• Voetbalclinics
  • speciale Dagclinic voor meiden
  • speciale Dagclinic voor keepers

Deelnemen aan de eendaagse clinics is al mogelijk vanaf € 94,05 (incl. ledenkorting).

Wij als Oirschot-vooruit maken kans op:
Bij deelname van tien leden mag onze vereniging twee trainers afvaardigen voor een Coach de Coach-project op Sportcomplex De Herdgang, waarbij onze trainers gedurende vijf weken door PSV worden begeleid.

Voor het eerst in de historie van Oirschot-Vooruit is het de JO19-1 (voorheen A1) gelukt om te promoveren naar de vierde divisie!… Meer >

De indeling van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen is te vinden via deze link Laatste update: JO17-5 toegevoegd. Meer >

Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.00 euro hebben behaald.… Meer >

JO19-1: FINALE!!