PSV Soccer School Dagclinics!

04 februari 2019

Een onvergetelijke PSV voetbaldag in de meivakantie

Bij de PSV Soccer School kunnen jeugdige voetballers in de meivakantie één dag trainen als een echte PSV’er. De kinderen maken op sportcomplex De Herdgang kennis met de specifieke visie, trainingsmethodieken, coaching en begeleiding van de PSV Jeugdopleiding. Alles draait om het hebben van voetbalplezier en het beleving van facetten van de  PSV Jeugdopleiding. Daarnaast houden de trainers altijd het aanwezige voetbaltalent in de gaten.

Schrijf je in!

Voor wie is het?
Alle jongens én meisjes van 7 tot en met 15 jaar die het leuk vinden om een dag te trainen als PSV’er zijn welkom.

• Voetbalclinics
  • speciale Dagclinic voor meiden
  • speciale Dagclinic voor keepers

Deelnemen aan de eendaagse clinics is al mogelijk vanaf € 94,05 (incl. ledenkorting).

Wij als Oirschot-vooruit maken kans op:
Bij deelname van tien leden mag onze vereniging twee trainers afvaardigen voor een Coach de Coach-project op Sportcomplex De Herdgang, waarbij onze trainers gedurende vijf weken door PSV worden begeleid.

Start trainingen

11 augustus 2019
Beste voetballers, Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en de werkzaamheden aan onze nieuwe kantine en kleedlokalen… Meer >

Op maandag 19 augustus gaan de kinderen weer beginnen aan het nieuwe schooljaar. Na een lange vakantie is dat natuurlijk weer… Meer >