Open koppel Darttoernooi

21 januari 2019
Gezellige en drukbezochte 4e open koppel darttoernooi OV
Afgelopen zaterdag op 19 januari vond in de kantine van Oirschot Vooruit het 4e open koppel darttoernooi plaats. Na de loting begonnen we om 18:00 uur met 62 spelers aan de poulewedstrijden. Ook dit jaar had Aron van Beers de organisatie omgekocht zodat hij voor het 3e jaar op rij met Jelmer Versteden mocht gooien.
Nadat de poulewedstrijden waren afgewerkt gingen de nummers 1 en 2 naar de winnaarsronde en de nummers 3 en 4 naar de verliezersronde zodat iedereen minimaal nog 1 wedstrijd gooide. Mooi om te zien was dat de poulewedstrijden en later de finaleronden onder een gemoedelijke en gezellige sfeer werden gegooid onder het genot van een drankje. Uiteindelijk stonden in de finale van de verliezersronde Bil van den Akker/Jan Essers tegen Marcel Roefs/Hank Mommers. Deze finale werd met 3-1 gewonnen door Marcel en Hank.
In de finale van de winnaarsronde stonden Jan Willem van Hout/Teun Derks tegen Erwin Timmermans/Stefan van de Spijker. In deze finale wonnen de favorieten Jan Willem en Teun met 4-1. Zij mogen volgend jaar hun titel verdedigen.
Namens de organisatie willen wij alle deelnemers bedanken voor de leuke en gezellige avond. En tot volgend jaar.

Oirschot Vooruit 2

Voor het eerst in de historie van Oirschot-Vooruit is het de JO19-1 (voorheen A1) gelukt om te promoveren naar de vierde divisie!… Meer >

De indeling van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen is te vinden via deze link Laatste update: JO17-5 toegevoegd. Meer >

Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.00 euro hebben behaald.… Meer >