Nieuw wachtwoord instellen door leden

09 december 2018
Vanaf 04-12-2018 13:00 uur zijn alle leden verplicht een sterk wachtwoord in te stellen in Club-assistent. Wanneer het huidige wachtwoord minder dan 8 tekens is krijg het lid de melding: "Jouw wachtwoord is verlopen en moet worden aangepast". Vervolgens kan het wachtwoord via de "Wachtwoord wijzigen" optie veranderd worden. De minimale lengte waar het wachtwoord aan moet voldoen is 9 tekens.

Beste groen-witters! Wat hebben we een fantastische avond gehad afgelopen vrijdag met de benefietavond ‘Score 4 More(land)! De… Meer >

Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen… Meer >

Op zondag 26 mei zijn er voor de meeste elftallen weer de laatste wedstrijden van het seizoen. Kom met z`n allen naar deze geweldige… Meer >

Vandaag speelde Oirschot Vooruit haar laatste thuiswedstrijd van deze competitie. Een zeer belangrijke wedstrijd. Bij winst is er in… Meer >