Eindelijk wedstrijden op kunstgras

26 oktober 2018

Op zaterdag 27 oktober is het dan eindelijk zover. De allereerste voetbalwedstrijd op het nieuwe kunstgras van sportpark Moorland. En niet zomaar een wedstrijd. Het is ons meisjesteam van de MO17-1 dat haar competitiewedstrijd zal spelen tegen de Beerse boys girls onder leiding van scheidsrechter Yorick Marty.

Het veld, dat ingestrooid is met kurk in plaats van kunststofkorrels, ligt er helemaal klaar voor. Mooie rechte witte lijnen, twee nieuwe doelen en nieuwe verlichting rondom. Ook staan er blauwe lijnen op voor de wedstrijdenvorm 8 tegen 8.

Hopelijk komen velen van jullie as zaterdag 27 oktober om 13.00 uur kijken naar deze mooie wedstrijd.

Ook voor de senioren zal dit weekend de eerste wedstrijd gespeeld worden op het nieuwe veld. Het is het zesde elftal dat thuis speelt om half 12 tegen Riethoven.

opnieuw nederlaag voor OV1

20 januari 2019
Oirschot Vooruit heeft de eerste wedstrijd na de winterstop niet met succes kunnen afronden. Ofschoon het uitstekend weer was, was… Meer >

Jubilarissen