Eindelijk wedstrijden op kunstgras

26 oktober 2018

Op zaterdag 27 oktober is het dan eindelijk zover. De allereerste voetbalwedstrijd op het nieuwe kunstgras van sportpark Moorland. En niet zomaar een wedstrijd. Het is ons meisjesteam van de MO17-1 dat haar competitiewedstrijd zal spelen tegen de Beerse boys girls onder leiding van scheidsrechter Yorick Marty.

Het veld, dat ingestrooid is met kurk in plaats van kunststofkorrels, ligt er helemaal klaar voor. Mooie rechte witte lijnen, twee nieuwe doelen en nieuwe verlichting rondom. Ook staan er blauwe lijnen op voor de wedstrijdenvorm 8 tegen 8.

Hopelijk komen velen van jullie as zaterdag 27 oktober om 13.00 uur kijken naar deze mooie wedstrijd.

Ook voor de senioren zal dit weekend de eerste wedstrijd gespeeld worden op het nieuwe veld. Het is het zesde elftal dat thuis speelt om half 12 tegen Riethoven.

Voor het eerst in de historie van Oirschot-Vooruit is het de JO19-1 (voorheen A1) gelukt om te promoveren naar de vierde divisie!… Meer >

De indeling van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen is te vinden via deze link Laatste update: JO17-5 toegevoegd. Meer >

Met alle voorinschrijvingen bij elkaar opgeteld kunnen we trots melden dat we de gewenste doelstelling van 150.00 euro hebben behaald.… Meer >

JO19-1: FINALE!!