Nieuwe dugouts

16 oktober 2018
Het zal de vaste bezoekers van ons sportpark ongetwijfeld zijn opgevallen dat het hoofdveld is verfraaid met twee nieuwe dugouts. Onder leiding van Gertjan van de Wal van de sponsorcommissie hebben een aantal sponsoren en handige vrijwilligers de krachten gebundeld en zijn we dankzij hen als vereniging twee nieuwe, mooie en eigentijdse dugouts rijker. Ook hier is onze oude clubnaam weer eer aan gedaan: 'Samenspel Overwint Alles'.

We willen als vereniging dan ook graag onze dank uitspreken naar degenen die dit hebben gerealiseerd: Kees Bressers, Noud van de Ven, Toon de Koning, Gert van de Wal, Pierre Latour,  Antoon Louwers (Louwers Constructiebedrijf), Hans Kemps (Kemps Tekenburo Staalbouw), Gijs van de Looij (Walo Tech), Rolf Smulders (Alument), Dorus Kemps (Kemps Tuinen) en Gertjan van de Wal.

Met de grote renovatie van Sportpark Moorland voor de deur is dit een eerste mooie aanzet waarbij clubleden, vrijwilligers en sponsoren met een groen-wit hart een mooi project voor onze club hebben gerealiseerd. We hopen dat dit initiatief een inspiratiebron mag zijn voor andere leden en vrijwilligers om hun kwaliteiten en vaardigheden ook voor onze mooie club in te zetten.

Vandaag kregen wij het droevige bericht dat op 80 jarige leeftijd Willie van Tiel is overleden. Willie is 62 jaar lid van… Meer >

Beste leden, Zoals u weet is de bouw van de nieuwe kantine in volle gang. We begrijpen dat er nieuwsgierigheid is naar de… Meer >

De KNVB heeft de indeling bekend gemaakt van de standaard elftallen voor het seizoen 2019-2020. Oirschot Vooruit 1 is ingedeeld in de… Meer >

De complete jeugdindeling voor het nieuwe seizoen Meer >