Nieuwe dugouts

16 oktober 2018
Het zal de vaste bezoekers van ons sportpark ongetwijfeld zijn opgevallen dat het hoofdveld is verfraaid met twee nieuwe dugouts. Onder leiding van Gertjan van de Wal van de sponsorcommissie hebben een aantal sponsoren en handige vrijwilligers de krachten gebundeld en zijn we dankzij hen als vereniging twee nieuwe, mooie en eigentijdse dugouts rijker. Ook hier is onze oude clubnaam weer eer aan gedaan: 'Samenspel Overwint Alles'.

We willen als vereniging dan ook graag onze dank uitspreken naar degenen die dit hebben gerealiseerd: Kees Bressers, Noud van de Ven, Toon de Koning, Gert van de Wal, Pierre Latour,  Antoon Louwers (Louwers Constructiebedrijf), Hans Kemps (Kemps Tekenburo Staalbouw), Gijs van de Looij (Walo Tech), Rolf Smulders (Alument), Dorus Kemps (Kemps Tuinen) en Gertjan van de Wal.

Met de grote renovatie van Sportpark Moorland voor de deur is dit een eerste mooie aanzet waarbij clubleden, vrijwilligers en sponsoren met een groen-wit hart een mooi project voor onze club hebben gerealiseerd. We hopen dat dit initiatief een inspiratiebron mag zijn voor andere leden en vrijwilligers om hun kwaliteiten en vaardigheden ook voor onze mooie club in te zetten.

SV Top Oss - Oirschot Vooruit 2-0 Het zit Oirschot Vooruit de laatste tijd niet mee. We hebben helaas nul punten gehaald uit de… Meer >

Gebruik van de velden

09 december 2018
Beste leden, ouders van jeugdleden, leiders en… Meer >