HERAS SPONSOR JEUGDKADER

24 november 2018

We zijn als vereniging erg blij dat we Heras mogen verwelkomen als de nieuwe sponsor van ons jeugdkader. De naam 'Heras', zeker geen onbekende van onze vereniging, prijkt de komende vier jaar op de kleding van ons jeugdkader. Als vereniging vinden we het belangrijk dat ons jeugdkader herkenbaar en representatief voor de dag komt. Ook willen we middels de in bruikleen beschikbaar gestelde kleding opnieuw onze waardering uitspreken naar die vrijwilligers die de diverse jeugdteams iedere week begeleiden. De kaderkleding bestaat uit een polo, trainingspak en wind/regenjack.

Als vereniging hebben we verschillende doelstellingen. Een daarvan is een veilige omgeving bieden om te kunnen sporten. En daar sluit de doelstelling van Heras naadloos bij aan Beschermen wat voor u van waarde is. Het doel van Heras is om erkend te worden als premium perimeter protection merk binnen Europa. Dit doen ze door het produceren, ontwerpen, installeren en leveren van service voor oplossingen op gebied van fysieke beveiliging.

Daarnaast speelt voor Heras natuurlijk de lokale gemeenschap een belangrijke rol. Dit omdat er veel medewerkers van Heras uit Oirschot en de omgeving van Oirschot komen. Op deze manier willen ze graag iets terug doen voor de lokale gemeenschap en laten ze hun betrokkenheid zien.

Namens bestuur en alle jeugdleiders - en trainers bedanken wij Heras van harte voor hun steun aan onze club in de komende jaren.

Oirschot Vooruit verliest vanmiddag van zichzelf. De lente had z'n intrede gedaan. Zou dat aan Oirschot Vooruit de nodige… Meer >

De nieuwe tussenstand van de obligatielening bedraagt 40.000 euro. De vorige tussenstand was 30.250 euro. Ruim 60 personen met een… Meer >

Inschrijven Jumbo Voetbaldagen: Klik rechts in het activiteitenblok op Jumbo Voetbaldagen 2019

Voor beide ploegen een belangrijke wedstrijd. Degene die zou winnen kwam voorlopig even uit de gevarenzone. Uiteindelijk was Oirschot… Meer >