HERAS SPONSOR JEUGDKADER

30 november 2018
We zijn als vereniging erg blij dat we Heras mogen verwelkomen als de nieuwe sponsor van ons jeugdkader. De naam 'Heras', zeker geen onbekende van onze vereniging, prijkt de komende vier jaar op de kleding van ons jeugdkader. Als vereniging vinden we het belangrijk dat ons jeugdkader herkenbaar en representatief voor de dag komt. Ook willen we middels de in bruikleen beschikbaar gestelde kleding opnieuw onze waardering uitspreken naar die vrijwilligers die de diverse jeugdteams iedere week begeleiden. De kaderkleding bestaat uit een polo, trainingspak en wind/regenjack.

Als vereniging hebben we verschillende doelstellingen. Een daarvan is een veilige omgeving bieden om te kunnen sporten. En daar sluit de doelstelling van Heras naadloos bij aan. Het doel van Heras is om mensen en terreinen te beschermen door beveiliging en veiligheid. Dit doen ze door het produceren, ontwerpen, installeren en leveren van service voor oplossingen op gebied van fysieke beveiliging. Op dat vlak is Heras een expert en beschermt Heras wat voor jou van waarde is. Daarnaast speelt voor Heras natuurlijk de lokale gemeenschap een belangrijke rol. Dit omdat er veel medewerkers van Heras uit Oirschot en de omgeving van Oirschot komen. Op deze manier kunnen ze graag iets terug doen voor de lokale gemeenschap en laten ze hun betrokkenheid zien.

Namens bestuur en alle jeugdleiders - en trainers bedanken wij Heras van harte voor hun steun aan onze club in de komende jaren.

Tijdens de goed bezochte ALV op dinsdag 13 november is Jack van de Schoot met instemming van alle aanwezigen gehuldigd als… Meer >

Darttoernooi koppels

15 november 2018
19 Januari vliegen ze weer. Geef je op en waan je even 'Michael Van Gerwen' of 'Raymond Van Barneveld' Meer >