HERAS SPONSOR JEUGDKADER

24 november 2018

We zijn als vereniging erg blij dat we Heras mogen verwelkomen als de nieuwe sponsor van ons jeugdkader. De naam 'Heras', zeker geen onbekende van onze vereniging, prijkt de komende vier jaar op de kleding van ons jeugdkader. Als vereniging vinden we het belangrijk dat ons jeugdkader herkenbaar en representatief voor de dag komt. Ook willen we middels de in bruikleen beschikbaar gestelde kleding opnieuw onze waardering uitspreken naar die vrijwilligers die de diverse jeugdteams iedere week begeleiden. De kaderkleding bestaat uit een polo, trainingspak en wind/regenjack.

Als vereniging hebben we verschillende doelstellingen. Een daarvan is een veilige omgeving bieden om te kunnen sporten. En daar sluit de doelstelling van Heras naadloos bij aan Beschermen wat voor u van waarde is. Het doel van Heras is om erkend te worden als premium perimeter protection merk binnen Europa. Dit doen ze door het produceren, ontwerpen, installeren en leveren van service voor oplossingen op gebied van fysieke beveiliging.

Daarnaast speelt voor Heras natuurlijk de lokale gemeenschap een belangrijke rol. Dit omdat er veel medewerkers van Heras uit Oirschot en de omgeving van Oirschot komen. Op deze manier willen ze graag iets terug doen voor de lokale gemeenschap en laten ze hun betrokkenheid zien.

Namens bestuur en alle jeugdleiders - en trainers bedanken wij Heras van harte voor hun steun aan onze club in de komende jaren.

Beste leden, Zoals u weet start maandag 27 mei de sloop van de oude en de bouw van de nieuwe kantine. Om… Meer >

Met ingang van dit jaar is KEMPS Beheer en Management toegetreden als sponsor van Oirschot Vooruit met een mooi reclamebord langs ons… Meer >

Beste groen-witters! Wat hebben we een fantastische avond gehad afgelopen vrijdag met de benefietavond ‘Score 4 More(land)! De… Meer >

Het seizoen 2018 / 2019 zit er weer bijna op. As zondag 26 mei zullen we voor de laatste keer in onze “oude” kantine hier samen… Meer >