Oirschotse ondernemers blijven OV massaal trouw

23 september 2018

Tijdens de 'zomerstop' heeft de sponsorcommissie niet stil gezeten. Bij ruim 40 sponsoren liepen de afgelopen maanden de sponsorcontracten af. En op een enkeling na, zijn al deze contracten weer met 4 jaar verlengd. Wij zijn als vereniging onze bord - en shirtsponsoren hier dan ook zeer erkentelijk voor. En uiteraard zijn we ook trots dat al deze ondernemers ons in grote getalen blijven steunen. Tot slot een speciaal woord van dank aan die sponsoren die zijn gestopt en onze club de afgelopen jaren ook hebben gesteund!

Nieuwe dugouts

16 oktober 2018
Het zal de vaste bezoekers van ons sportpark ongetwijfeld zijn opgevallen dat het hoofdveld is verfraaid met twee nieuwe dugouts. Onder… Meer >

wederom gelijkspel voor OV1