Oirschotse ondernemers blijven OV massaal trouw

23 september 2018

Tijdens de 'zomerstop' heeft de sponsorcommissie niet stil gezeten. Bij ruim 40 sponsoren liepen de afgelopen maanden de sponsorcontracten af. En op een enkeling na, zijn al deze contracten weer met 4 jaar verlengd. Wij zijn als vereniging onze bord - en shirtsponsoren hier dan ook zeer erkentelijk voor. En uiteraard zijn we ook trots dat al deze ondernemers ons in grote getalen blijven steunen. Tot slot een speciaal woord van dank aan die sponsoren die zijn gestopt en onze club de afgelopen jaren ook hebben gesteund!

Vandaag kregen wij het droevige bericht dat op 80 jarige leeftijd Willie van Tiel is overleden. Willie is 62 jaar lid van… Meer >

Beste leden, Zoals u weet is de bouw van de nieuwe kantine in volle gang. We begrijpen dat er nieuwsgierigheid is naar de… Meer >

De KNVB heeft de indeling bekend gemaakt van de standaard elftallen voor het seizoen 2019-2020. Oirschot Vooruit 1 is ingedeeld in de… Meer >

De complete jeugdindeling voor het nieuwe seizoen Meer >