Oirschotse ondernemers blijven OV massaal trouw

23 september 2018

Tijdens de 'zomerstop' heeft de sponsorcommissie niet stil gezeten. Bij ruim 40 sponsoren liepen de afgelopen maanden de sponsorcontracten af. En op een enkeling na, zijn al deze contracten weer met 4 jaar verlengd. Wij zijn als vereniging onze bord - en shirtsponsoren hier dan ook zeer erkentelijk voor. En uiteraard zijn we ook trots dat al deze ondernemers ons in grote getalen blijven steunen. Tot slot een speciaal woord van dank aan die sponsoren die zijn gestopt en onze club de afgelopen jaren ook hebben gesteund!

Oirschot Vooruit - SV TOP 2-4 Vandaag mocht Oirschot Vooruit het opnemen tegen SV TOP uit Oss. De heen wedstrijd was met 2-0… Meer >

Speler van de maand

13 april 2019
OV 2 speler van de maand maart is verdedigende middenvelder Pim Meeuwis. Pim heeft zich in de basis van het elftal gespeeld en… Meer >