Normen en Waarden

30 augustus 2018

Visie Commissie Normen & Waarden

De Commissie Normen & Waarden wil graag in het begin van het nieuwe seizoen jullie medewerking vragen. Dit omdat wij samen verantwoordelijk zijn voor een prettige sportdag. Met medewerking bedoelen wij, dat jullie allemaal onze informatiebron zijn. Zonder jullie berichtgeving over misstanden van spelers, kader, publiek en scheidsrechters, zijn wij kansloos om goed te functioneren.

In de praktijk is tot heden gebleken dat wij een calamiteit in onze vereniging bijna altijd met een gesprek hebben kunnen oplossen. Ook hebben wij andere verenigingen op de hoogte kunnen brengen over conflicten waar zij verantwoordelijk voor waren.

Door uw informatie kunnen wij dikwijls preventief handelen waardoor escalaties zoveel mogelijk voorkomen kunnen worden.

Zie ons niet als bedreiging, maar als partner voor een veilig sportklimaat!

Je berichtgeving graag centraal melden bij: m.beljouw@chello.nl

Bij deze wensen wij jullie alvast een gezond, sportief en succesvol seizoen toe!

Namens Hans van de Leur, Hans van Kollenburg, Henriƫtte van Straten en Martien van Beljouw.

Toon Gloudemans

Tijdens de goed bezochte ALV op dinsdag 13 november is Jack van de Schoot met instemming van alle aanwezigen gehuldigd als… Meer >

Darttoernooi koppels

15 november 2018