DE KOGEL IS DOOR DE KERK: SPORTPARK MOORLAND OP DE SCHOP!

27 juni 2018
Gisterenavond heeft de raad ingestemd met het plan wat de besturen van HCO en OV jl hebben ingediend als alternatief voor het zogenaamde Masterplan. Dit betekent dat ons Sportpark Jumbo Moorland gerenoveerd gaat worden. In het kort komt dit er op neer dat 3 grasvelden worden gerenoveerd en dat er 2 nieuwe kunstgrasvelden worden aangelegd. Voor de kleedlokalen en kantine is een bedrag beschikbaar gesteld zodat ook deze grondig opgeknapt kunnen worden. Hierin zullen we als vereniging ook zelf financieel moeten bijdragen.

Het gezamenlijke clubgebouw met de HCO is dus van de baan. HCO krijgt in het goedgekeurde plan twee watervelden en een zandveld. Ook daar worden de kantine en kleedlokalen opgeknapt. Als bestuur bedanken wij de bestuursleden van HCO voor de zeer prettige samenwerking in de afgelopen jaren in dit traject. We hebben laten zien dat we meer zijn dan alleen goede buren. En deze relatie zetten we graag voort!

Op woensdag 4 juli wordt er een extra Algemene Leden Vergadering gehouden om alle leden van OV te informeren over het afgelopen en het komende traject. We vertrouwen op jullie aanwezigheid. Want de steun van de leden, in de vorm van oa zelfwerkzaamheid, is in dit traject onontbeerlijk! Lokatie: Kantine Sportpark Moorland. Aanvang: 20.00 uur.

De KNVB heeft vandaag de definitieve indeling van de competitie voor OV1 kenbaar gemaakt. Behalve de bekende tegenstanders van vorig… Meer >

Na het raadsbesluit over Sportpark Moorland pakken de sportclubs met de gemeente meteen door. Wethouders Piet Machielsen en Esther… Meer >

Fijne Vakantie

06 juli 2018