OV voortaan in groene broek

13 mei 2018

Afgelopen jaarvergadering is unaniem aangenomen dat Oirschot Vooruit met ingang van seizoen 2018-2019 gaat starten met groene voetbalshorts i.p.v. de witte

Dit naar aanleiding van vele problemen die zijn ondervonden met de witte broekjes

Dit seizoen hebben we bij de selectie van OV 1 en 2 al een test gedaan met deze groene broekjes en de verwachting bevestigd.

Bij de KNVB is bekend dat OV komende seizoen in het groen/wit shirt – groene shorts en groen/witte kous gaan spelen

Dit houdt dus in dat iedereen met ingang van komend seizoen een groen broekje moet gaan aanschaffen.

Hiervoor hebben we het groene jako broekje gekozen dat goed aansluit bij het groen uit ons shirt

Deze shorts zijn verkrijgbaar bij Fairsports.

Nu is het zo dat diegene die als speler aan de voetbaldagen van OV gaan meedoen, deze al in hun kledingpakket krijgen, dus geen groen broekje hoeven aan te schaffen

De rest van alle spelers wil OV tegemoet komen door per team te gaan bestellen, zo een leuke korting kunnen bedingen, en zo een netto prijs van maar, € 10,-- hoeven te betalen voor deze short, per speler

Dit zodat alle teams komend seizoen in dezelfde kleuren kunnen starten.

Dus aan alle leiders – trainers – ouders om te mobiliseren en zodra bekend is welk team er komend seizoen onder hun hoede is, of weten waar hun zoon of dochter komt te spelen, te inventariseren wie met de voetbaldagen meedoet en wie niet en z.s.m. aan mij via mail per team door te geven hoeveel shorts en welke maten er besteld mogen worden

De team indelingen zijn normaal na de survival bekend dus uiterlijk eind juni wil ik van ieder team horen hoeveel stuks en welke maten er besteld mogen worden

Dit wordt per team uitgegeven en direct contant afgerekend bij uitgifte

Graag bij bepalen van de maten onderstaande aanhouden