Voortgang nieuw sportpark/Tussenstand obligaties

18 april 2018
Tijdens de turbulente raadsvergadering van dinsdagavond 17 april is helaas nog geen definitieve beslissing genomen met betrekking tot de herinrichting van ons sportpark. Deze beslissing zal de raad, zoals nu is toegezegd, nemen op dinsdag 26 juni as. Noteer deze zeer belangrijke datum daarom allemaal in jullie agenda.

Wij als twee sportverenigingen gaan door waar we al die tijd al mee bezig zijn geweest: verantwoordelijkheid nemen in het proces en constructief toewerken naar een positief besluit. Het afgelopen weekend hebben we daarom met een informatiekraam buiten op het terras gestaan. Enerzijds om alle vragen te beantwoorden over het nieuwe sportpark. En anderzijds om iedereen die betrokken is bij een of beide clubs warm te maken om in te schrijven voor de obligatielening.

Deze obligatielening is een belangrijk onderdeel van de financiering van het nieuwe sportpark. Het is dan ook zeer fijn om te constateren dat velen zeer betrokken zijn en mee willen doen aan de obligatielening. Wij zijn verheugd dat de tussenstand ‘nu al’ staat op € 23.000,-. Een mooi bedrag maar we zijn er nog niet. Het streefbedrag is minimaal 2 ton. Doe jij ook mee? Ook de komende periode blijven we de informatiekraam bemannen. Heb je vragen of wil je een steentje bijdragen? Kom dan naar ons toe!

#Samenmoorland.

Bestuur Oirschot Vooruit

PS: En vergeet nooit onze oude naam: Samenspel Overwint Alles!

Met ingang van het nieuwe seizoen 2018-2019 is Handelsonderneming P.A. Van Zutphen B.V. de nieuwe shirtsponsor van al onze pupillen… Meer >

Sponsorcontract met Jumbo Supermarkten verlengd! Bij de opening van de Jumbo Voetbaldagen is vanochtend ook het sponsorcontract… Meer >

Aan alle betrokkenen van onze voetbalvereniging Oirschot Vooruit,   Na de besluitvorming van de gemeenteraad op 25 juni… Meer >

oefenprogramma selectie