Rabobank Clubkas Campagne

12 april 2018
De Rabobank organiseert sinds enkele jaren een Clubkas Campagne. Deze campagne is bedoeld om de clubkas van lokale verenigingen en stichtingen te spekken. Leden van de Rabobank kunnen 5 stemmen uitbrengen op hun favorieten. De door de Rabobank beschikbaar gestelde 100.000 euro wordt dan verdeeld afhankelijk van de ontvangen hoeveelheid stemmen.

Nu ontvangen wij vanuit de vereniging vragen waarom wij als Oirschot Vooruit niet mee doen aan deze aktie. Het antwoord hierop is heel simpel: alle verenigingen en stichtingen die door de Rabobank op reguliere wijze worden gesponsord zijn uitgesloten van deze campagne. En wij als Oirschot Vooruit worden in ieder geval tot en met seizoen 2018/2019 al door Rabobank Groene Woud Zuid financieel gesteund in de vorm van reguliere sponsoring. En hier zijn we de Rabobank uiteraard zeer erkentelijk voor!

Hartelijke groet,

De Sponsorcommissie

0-2 overwinning op DOSKO

22 april 2018