Eerste inschrijvingen obligatielening binnen! #samenmoorland

12 april 2018

De eerste intekenformulieren voor een obligatielening zijn ingeleverd. Mooie stap in de goede richting, maar we zijn er nog niet. We hebben zo’n € 200.000,= aan obligatieleningen nodig om de plannen voor ons sportpark te realiseren.

Doe jij ook mee? Steun dan onze plannen voor een nieuw sportpark door je in te schrijven voor een obligatielening. Je ontvangt een hogere rente dan de bank momenteel kan verstrekken en HCO en VVOV besparen op de rentelasten. Een win-win situatie. En uiteraard krijg je ook je inleg terug na de looptijd.

Informatie op website

Het intekenformulier zit als bijlage in dit nieuwsbericht en de brochure is hier te vinden (deze deelden we eerder ook uit op de infoavond van 22 maart). Verder vind je alle informatie over de obligatielening, de rente en de voorwaarden terug op de websites van beide verenigingen onder de  button #samenmoorland. De komende weken staan we ook geregeld met een informatiekraam bij beide verenigingen. Heb je vragen? Stel ze gerust.

Raadsvergadering

Dinsdag 17 april is een zeer belangrijke vergadering waarin de gemeenteraad een besluit neemt over het masterplan Moorland. Belangrijk thema is de financiering, waar de obligatielening onderdeel van is. Hoe meer inschrijvingen we binnen hebben, hoe meer wij als verenigingen uitstralen dat wij de afgelopen jaren alles hebben gedaan om een nieuw sportpark mogelijk te maken. De gemeente Oirschot is nu aan zet. De vergadering is openbaar en begint om 20.00 uur. Komt allen en laat van je horen!

Bart Prinsen

Kees Swaanen

Voorzitters HCO en VVOV

Nieuwe dugouts