Terugblik infoavond 22 maart #samenmoorland

23 maart 2018
De infoavond over de plannen voor een nieuw Sportpark Jumbo Moorland is naar tevredenheid verlopen. Uit de grote opkomst blijkt wel hoe zeer het onderwerp leeft en dat steunt de besturen van beide verenigingen om er alles aan te doen deze plannen te realiseren. Meer weten? Lees de informatie terug in dit nieuwsbericht op deze website (en onder menu item #samenmoorland).

De presentatie van de avond is hier terug te kijken.

Impressie nieuwe situatie

Voortgang

Op 3 april en 17 april staan in het gemeentehuis een opiniërende en een besluitvormende raadsvergadering gepland. Deze vergaderingen gaan specifiek over de plannen voor Sportpark Moorland. We horen nog of de vergaderingen openbaar zijn. Dan hopen we dat jullie ons daar ook weer steunen.

Financiering

Plannen kosten vanzelfsprekend geld. We doen daarvoor een beroep op de gemeente, maar ook op jullie en onze sponsoren. Dat doen we in de vorm van een obligatielening. Een vorm van sparen bij je vereniging. Hoe dat werkt, lees je in de speciale brochure hierover.

Deelnemen

Om deel te nemen, is er een Intekenformulier gemaakt met daarbij het Reglement Obligatielening.

Investeer jij ook in onze toekomst?

Samen staan we sterk: Kees Swaanen (voorzitter VVOV) en Bart Prinsen (voorzitter HCO)

Presentatie OV & HCO nieuwbouw Moorland

Oirschot Vooruit verliest vanmiddag van zichzelf. De lente had z'n intrede gedaan. Zou dat aan Oirschot Vooruit de nodige… Meer >

De nieuwe tussenstand van de obligatielening bedraagt 40.000 euro. De vorige tussenstand was 30.250 euro. Ruim 60 personen met een… Meer >